Klachtenregeling Barco
www.barco.nl hecht veel waarde aan tevreden klanten. Ondanks het feit dat wij ons uiterste best doen om uw bestelling zorgvuldig af te handelen, kan er altijd iets niet naar behoren zijn. Mocht u dus toch een minder goede ervaring hebben met onze service, dan vernemen wij dit graag van u. In geval u klachten of opmerkingen heeft over onze producten, onze website of onze werkwijze dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Dit kan:
Telefonisch op telefoonnummer: 0591-659079
Per email naar: info@barco.nl
Bij uw telefonisch contact hoort u direct onze inhoudelijke reactie. Indien u gebruik maakt van email dan zullen wij binnen maximaal 2-3 werkdagen u een schriftelijke inhoudelijke reactie op uw klacht per email sturen.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)
In geval van een klacht/geschil kunt ook terecht kan bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/